środa, 3 lutego 2016

Przerywnik #1

"Kiedy stanę się wiatrem"

Kiedy stanę się wiatrem,
to i tak dalej będę Cię kochać.
Nawet, jak się z nim zjednoczę,
to dalej będę obok Ciebie.

Od dawna pragnęłam spotkać inny świat.
Lecz cóż to?
Ciemność spowiła twoją ojczystą gwiazdę.
To właśnie wtedy spotkaliśmy się.

Czym jest uczucie, które powstało we mnie?
Ma smak słodkości oraz goryczy.
Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje.
Moje serce zabiło mocniej w tamtej chwili.

Moje ciało przeszywa ból,
lecz i tak dalej będę Cię kochać.
Nieważne, jak daleko będziesz ode mnie,
to dalej będę obok Ciebie.

Teraz już rozumiem,
że nie jestem w stanie zdobyć twojego serca.
Mimo, że krzyczę w duszy,
nie słyszysz mojego głosu.

Wtedy zauważyłam tę osobę..
--Zabij i zapomnij o nim!--
Jednak nie jestem w stanie tego zrobić...
Tę melodię niesie wiatr...

Nie słyszysz mojego głosu,
lecz i tak śpiewam w głębi duszy, że Cię kocham.
Mam nadzieję, że niegdyś,
wiatr przyniesie do Ciebie melodię pełną mych uczuć.

Kiedy stanę się wiatrem,
to i tak dalej będę Cię kochać.
Nawet, jak się z nim zjednoczę,
to dalej będę obok Ciebie.

Aaaaaaaa....

3 komentarze:

  1. Nie znam sie na poezji dlatego trudno mi ocenic, wiec nie bede tego robic. Napisze tylko, ze doceniam, iz tworzysz i dzielisz sie z nami. To bardzo trudna sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanie czegokolwiek sprawia trudność doświadczonym Autorkom. Trzeba mieć wenę, punkt obejmujący cały utwór. Wydaje mi się,że Ty zrobiłaś to ot tak. Pstryknęłaś palcem i o! już jest.
    Proza jest trudna, poezja tak samo. Ten, kto zajmuje się tym i tym, zasługuje na słowa uznania. Ty nie tylko się z nami dzielisz swoim talentem, ale też go w bardzo dobry sposób kształtujesz. On jest, rośnie w siłę, widać go coraz wyraźniej.
    W ten sposób nadajesz swojemu blogowi nieco innego charakteru. Czytelnicy mogą zapoznać się z piękną i niezwykłą sztuką. Twoją sztuką. Dziękuję Ci za to.
    Uśmiechu!
    Anyżek Elena Venus

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!

    Twoje opowiadanie zostało dodane do naszego katalogu. Zapraszam do zgłaszania nowych rozdziałów!

    Pozdrawiam,
    Lilla z Katalogu Fanfiction M&A

    OdpowiedzUsuń